Flyere (fluturași)

Trăim într-o lume plină de flyereReprezintă cel mai folosit material de promovare în mediul urban, de aceea ai nevoie  flyerele tale  se evidențieze, pentru a-și atinge scopul. Deși pare  este și cel mai agasant mod de a-ți face reclamătotuși, flyerele își îndeplinesc foarte bine rolul: atrag clienți noi, promovează și vând un produs și nu în ultimul rând te diferențiază de concurențăȚinând cont de numărul mare de exemplare ce trebuie realizate, prețul pentru flyere poate fi negociat. Flyerele se pot tipări pe hârtie între 100-300 g/mp, lucioasă sau mată.

Fluturaș, foaie volantă sau prospect, este o formă de publicitate de hârtie destinată unei distribuții la scară largă și sunt de obicei distribuite în locuri publice.

Fluturașii pot fi utilizați de persoane fizice, întreprinderiorganizații la:
- promovarea unui bun sau serviciu, cum ar fi un restaurant sau club de noapte
- convingerea sau trimiterea unui mesaj social, religios, sau politic în activități politice de campanie. Fluturașii au fost folosiți și în conflicte armate: de exemplu, propagandă  o tactică de război psihologic
- recrutarea de personal sau de membri
- lansarea unui eveniment, cum ar fi un concert, festival sau miting politic.

Există mai multe formate diferite de fluturași:
A4, A5, DL (dimensiune plic), A6 (dimensiune carte poștală).
Flyerele sau fluturașii sunt materiale publicitare ieftine iar utilizarea lor pe scară largă a intensificat răspândirea sistemelor de desktop publishing. În ultimii ani, producția de flyere prin intermediul serviciilor de imprimare și/sau printare a fost înlocuită de serviciile de internet, clienții putând trimite și primi produsele finale prin e-mail.